نوشته شده توسط : imc

طرح توجیهی تولید بلند گو و اسپیکر - مالی فنی اقتصادی


خرید طرح توجیهی تولید بلند گو و اسپیکر - مالی فنی اقتصادی


دسته خدمات زیردسته اشتغال

طرح توجیهی تولید بلند گو و اسپیکر

طرح توجیهی عبارتست از گزارشی یا نوشته ای که توجیه پذیری یک طرح را از جنبه های مختلف بازار، فنی، مالی و اقتصادی مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. مقصود از طرح هر پروژه صنعتی کشاورزی تولیدی و یا خدماتی می باشد که پس از اجرا و در نهایت منجر به ارائه یک محصول و یا خدمت به مصرف کنندگان میانی و یا نهایی می گردد. یک طرح ممکن است شامل احداث یک کارگاه یا کارخانه تولیدی یا واحد کشاورزی و یا افزایش یک خط تولید به خطوط تولید یک کارخانه موجود و یا تأسیس یک شرکت خدماتی رفاهی باشد. براین اساس می توان جهت تحلیل و بررسی هر تصمیم سرمایه گذاری یک گزارش توجیهی آماده نمود.

به طور معمول یک طرح توجیهی از بخش های مختلف زیر تشکیل یافته است.

بخش اول- مطالعات بازار: جنبه های مختلف بازار محصولات و یا خدمات پیش بینی شده برای طرح از جمله عرضه، تقاضا، مصرف، بازار هدف و سایر موارد را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد.

بخش دوم- توجیه پذیری فنی: دراین بخش ابعاد مختلف فنی طرح از جمله دانش فنی مورد استفاده، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز و ساختار اجرائی آن را مورد مطالعه قرار می دهد.

بخش سوم- تجزیه و تحلیل مالی: که در آن شاخص های مختلف مالی و سودآوری طرح با استفاده از اطلاعات بخش های قبلی گزارش و براساس اصول و استانداردهای اقتصاد مهندسی به دست آمده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و براساس آن شاخص ها در خصوص اجرا و یا عدم اجرای طرح تصمیم گیری می شود.

نخستین مرحله از فرایند بررسی توجیه پذیری هر طرحی مربوط به مطالعات بازار آن می باشد. هر طرحی با توجه به ماهیت آن دارای محصولات یا خدمات گوناگونی می باشد که هدف از اجرای آن طرح، ارائه محصول به بازار مصرف است. براین اساس پس از شناسایی بازارهای مصرف محصول و تعیین بازار هدف مورد نظر بایستی به بررسی همه جانبه این بازار اهتمام ورزید. مهم ترین مواردی که در مطالعات بازار طرح ارائه می گردد شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید، واردات، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در طی سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در طی سالهای آتی می باشد.

طرح توجیهی

ورژن جدید – به زبان فارسی
مورد تایید بانک های ایران
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون و کار
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی





صنایع الکترونیک به عنوان یکی از صنایع پیشروی دنیای صنعتی توانسته است موجب تحول عظیمی در اقتصاد بسیاری از کشورها منجمله کشورهای خاور دور گشته است. اشتغال زایی مناسب، سودآوری بالا و دوره کوتاه بازگشت سرمایه، این صنعت را به یکی از جذابترین حوزه های سرمایه گذاری تبدیل نموده است.
بلندگو به عنوان یک محصول الکترونیکی در بسیاری از وسایل روزمره بکار میرود.استفاده از انواع بلندگوها در صنایع مختلف از جمله خودروسازان، سازندگان رادیو و تلویزیون، ساخت دربازکن‌، صنایع مخابراتی و ... موجب شده است سالانه حدود دو میلیون دستگاه انواع بلندگو به کشور وارد شود.
با عنایت به این موضوع سرمایه گذاری در این مقوله می‌تواند بواسطه بی‌نیاز نمودن کشور از واردات بخش بزرگی از نیاز سالانه ، موجب صرفه جویی مقدار زیادی ارز گردد.
از دیگر سو نیاز این طرح برای بکارگیری نیروهای متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبی را برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بالاخص در زمینه های مهندسی برق و الکترونیک و آموزش افراد کم تخصص در حین کار ایجاد نماید،

فروشنده: ایران آردا

قیمت: 10,000 تومان

درصد :49

خرید طرح توجیهی تولید بلند گو و اسپیکر - مالی فنی اقتصادی

خرید عطر نوا زنانه بصورت صد درصد خالص
خرید مجموعه طرح های توجیهی دامداری بسته هدیه



:: برچسب‌ها: خرید , طرح , توجیهی , تولید , بلند , گو , اسپیکر , مالی , فنی , اقتصادی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

کاملترین بسته آمادگی برای آزمون آیلتس در ایران


خرید کاملترین بسته آمادگی برای آزمون آیلتس در ایران


دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

کاملترین بسته آمادگی برای آزمون آیلتس در ایران

اگر قصد شرکت در آزمون IELTS را دارید
اگر می خواهید قبل از آزمون اطلاعات بسیار جامعی در مورد شرایط و نحوه آزمون کسب کنید
اگر به علت گستردگی مطالب مرور آنها برایتان وقت گیر است
اگر می خواهید مهارت های خود را بالاتر ببرید
و در نهایت اگر می خواهید موفق شوید

موضوعات آموزشی در هر جلسه شامل گرامر تکنیک های شنیداری و نوشتاری و همچنین ریتم صدا و رعایت تمرکز صدا(stress) در هر جمله می باشد.

در واقع محتویات آموزشی در این سی دی با ارزش ترین و معتبرترین منبع آمادگی برای آزمون IELTS می باشد و اگر وقت شما محدود است بررسی همین سی دی به تنهائی آمادگی شما را بسیار بالا می برد.

کاملترین مجموعه منابع ضروری برای آزمون IELTS جهت داوطلبانی که قصد مهاجرت ، کار و یا ادامه تحصیل در یکی از کشورهای انگلستان ، استرالیا ، کانادا ، نیوزلند، و یا دیگر کشورهای انگلیسی زبان را دارند.

با توجه به اهمیت امتحان بین المللی IELTS و کمبود منابع موجود برای آن ، مجموعه ای با ارزش و نایاب از کتابهای آموزشی و تستهای آزمون IELTS جمع آوری گردیده و در قالبی زیبا و کاملا مفید به شما عزیزان ارائه می گردد.

ویژگیهای استثنایی این مجموعه :

1 – بالغ بر 120 دقیقه خبر بصورت ویدیو از ABCNEWS استرالیا به همراه متن کامل اخباربه شکلی مدون که عمیقا روی کیفیت Listening تاثیر می گذارد .

- حدود 400 دقیقه خبر بصورت MP3


2 – آموزش ویدیویی مراحل تست IELTS بصورت کامل
به همراه تمامی Booklet ها و Handbook های مربوطه

3- حدود 20 نمونه از مجموعه تستهای اصلی IELTS به همراه پاسخ کامل آنها

4 – بالغ بر 50 کتاب Original آموزش IELTS با فرمت PDF قابل پرینت به همراه MP3 تمامی کتابها پاسخ تمامی تمرینها

فروشنده: دانش گستر

قیمت: 8,700 تومان

درصد :50

خرید کاملترین بسته آمادگی برای آزمون آیلتس در ایران

خرید جدیدترین نرم افزار های طراحی محوطه سازی فضای سبز Landscape
خرید بسته طرح کار آفرینی بسته بندی مواد غذایی



:: برچسب‌ها: خرید , کاملترین , بسته , آمادگی , برای , آزمون , آیلتس , در , ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

قوی ترین نرم افزار تنظیم و ساخت اهنگ های الکترونیک و تکنو


خرید قوی ترین نرم افزار تنظیم و ساخت اهنگ های الکترونیک و تکنو


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته هنری

dance Ejay7



قوی ترین نرم افزار تنظیم و ساخت اهنگ های الکترونیک و تکنو با قابلیت های ویژه


وجود افکت های اماده برای ساخت موزیک



وجود Mixer و استودیو مخصوص برای اعمال تغییرات دلخواه




قوی ترین نرم افزار تنظیم و ساخت اهنگ های الکترونیک و تکنو با قابلیت های ویژه ساخت موزیک تکنو و پاپ در کمترین زمان ممکن به همراه هزاران سمبل اماده و جذاب که با استفاده از انها می توانید اهنگهایی بسیار زیبا خلق کنید


با سری نرم افزار ejay می توانید کامپیوتر خود را تبدیل به یک استودیو ساخت موسیقی کنید که روی کامپیوتر معمولی هم اجرا می شود


لازم نیست علم موسیقی داشته باشید کافیست کمی سلیقه داشته باشید



البته این نرم افزارها محدود به سبک dance نمشود و در دیگر سبک ها نیز دارای
نسخه های بسیاری مباشد
تکه های موسیقی و موزیکی که شما با استفاده از کنار هم گذاشتن انها موزیک خود را تهیه می کنید متفاوت است


که همین امر باعث شده که این نسخه هنوز دارای بازار فروش خوبی در سراسر جهان باشد



ارسال به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان
ش.م 3251478 اورجینال

فروشنده: بازارک

قیمت: 3,200 تومان

درصد :30

خرید قوی ترین نرم افزار تنظیم و ساخت اهنگ های الکترونیک و تکنو

خرید سوالات کامل پایان ترم کارشناسی پیام نور تا سال 1390- رشته مدیریت صنعتی
خرید مجموعه نرم افزار صوتی مک Music Creator For Mac(اورجینال)



:: برچسب‌ها: خرید , قوی , ترین , نرم , افزار , تنظیم , ساخت , اهنگ , های , الکترونیک , تکنو ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

آموزش orcad pspice


خرید آموزش orcad pspice


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

آموزش13 Pspice/Orcad
2CD
مباحث PSpice )) فصل اول ) ایجاد طرحواره در محیط شماتیک : معرفی کلیدهای میانبر شماتیک ، ترسیم یک مدار با مثال عملی ، یافتن و قرار دادن قطعات درصفحه ، انجام عملیاتهای چرخش، قرینه سازی و پاکسازی قطعات ، سیم بندی عناصر ، چگونگی تغییر نام و مقداریک قطعه ، چگونگی فراخوانی یک طرحواره Schematic درمحیط Orcad Capture ،شرح کامل منوها. فصل دوم ) ورودی ها و منابع : ورودی های آنالوگ و دیجیتال ، منبع DC و چگونگی تغییر مدار ولتاژ یا جریان خروجی منبع ، بکار بردن آن در مدار ،آشنایی با شکل موج IPluseو VPluseو پارامتر های آن ، شکل موج خطی VPWL وIPWL T، آشنایی با منبع نمایی IEXP و VEXP برای ایجاد موجهای جریان ،معرفی منابع مدولاسیون ، فرکانسISFFM وVSFFM برای ایجاد موج مدوله شده بر پایه فرکانس و معرفی پارامترهای آن ،آشنایی با مولد های Dig ClockوDig Stim, LO, HI وآشنایی با پارامترهای آنها. فصل سوم ) تحلیل های DC، حساسیت و تابع انتقال : بررسی تحلیل DC شبیه سازی یک مدار مقاومتی ساده ، تقویت کننده چند طبقه،آشنایی با مدارهای DCبا منابع وابسته و انواع آن ،تحلیل DC منابع جریان و شبیه سازی آن با مثال عملی ، شرح کامل تحلیل حساسیت آشنایی با پایداری نقطه کارترانزیستوروتغییراتآندراثرتغییرپارامترها ، بررسی تحلیل تابع تبدیل ،شبیه سازی یک مدار برای آشنایی با تحلیل تابع انتقال Opamp733. فصل چهارم ) تحلیل گذرا و فوریه : چگونگی اجرای تحلیل گذرا، عملکرد Probe و شرح گزینه های آن ، تعیین مقدار بهره ، تقویت کننده ترانزیستوری ، ترسیم نمودار درمحیط Probe ،چگونگی اندازه گیری در محیط Probe با مثال عملی ، توابع هدف ، طریقه استفاده ازOpamp در تقویت کننده ها ، بلوک های ABM ، اعمال کردن کنترل کننده تناسبی جهت اصلاح سیستم حلقه بسته و رفع نقایص عملکردی ، تحلیل گذرای تقویت کننده فیدبک دار، شبیه سازی مدار تقویت کننده تفاضلی تک طبقه و ابزاردقیق ، تحلیل فوریه و مشاهده هارمونیک سیگنالها ، سیگنالهای خروجی تقویت کننده پوش پول. فصل پنجم ) تحلیل فرکانس و نویز : چگونگی اجرای تحلیل AC Sweep و تحلیل حالت دائمی سینوسی ، پهنای باند ، تقویت کننده وارونگرشناخت توابع هدف مختلف برای تعیین مشخصه های مورد نیاز تحلیل فرکانسی، فیلترهای بالا گذر درجه 1 و2 همراه با تحلیل و شبیه سازی، نحوه استفاده از Probe در تحلیل حالت سینوسی ، اندازه گیری مقاومت های ظاهری ،مرده ، ورودی و خروجی یک مدار، آشنایی با تحلیل نویز و تنظیمات پارامتری آن و اتصالش به محیط Probe ، نویز در تقویت کننده تفاضلی و بدست آوردن منحنی تغییرات RMS نویزخروجی ، آشنایی با توابع هدف تحلیل فرکانسی . فصل ششم ) تحلیل جاروب DC : اجرای تحلیل جاروب DC ، منحنی مشخصه دیود و تعیین آن در بایوس مستقیم ، جاروب حرارتی ،تودر تو، چگونگی معرفی متغیر اصلی وتعیین محدوده دمایی تغییرات منبع DC، منحنی انتقال مدارهای الکتریکی با جاروب DC،ارتباط بین ولتاژ خروجی و ورودی بهمراه منحنی انتقالی مدار. فصل هفتم ) تحلیل پارامتریک : اجرای گام به گام تحلیل ، رسم مدار در مراحل تاثیر مقاومت کلکتور ، قضیه انتقال توارن حداکثر توام با شبیه سازی ، با تحلیل پارامتریک وجاروب DC، پهنای باند تقویت کننده عملیاتی باتحلیل پارامتریک و جاروب AC، تحلیل پارامتریک و بلوکهای ABM ، عمل کنترل کننده تناسبی ، انتگرالی و مشتقی ،مدار عملی کنترل کننده PID. فصل هشتم ) مدار های دیجیتالی : شبیه سازی مدار دیجیتالی با رسم یک دیکورد 3 به 8 و تحلیل آن، شبیه سازی مدار تبدیل 4 مالتی پلکسر 8 ورودی به یک مالتی پلکسر32ورودی ، مدارات مجتمع 555B ، فراخوانی کتابخانه های مختلف در Pspice . فصل نهم ) مدلسازی عناصر آنالوگ و نیمه هادی : مدلساز قطعات پایه ، آشنایی با پارامترها و مشخصات تولرانس دردستور Model ، معرفی ساختار گالیم آرسنیک FET،خازن ، دیود ، FET پیوندی ، سلف تزویج، سلف ،ماستفت، ترانزیستور 2 قطبی ، مقاومت و IGBT ، مدار مالتی ویبراتور استابل ، منبع کاسکود و تعیین بهره منبع جریان امپدانس خروجی و ورودی ، تقویت کننده چند طبقه ماستفت و شبیه سازی آن با اجرای تحلیل Bios Point Detail ، مدار تقویت کننده JFET ، اجرای تحلیلهای همزمان با ورودی و خروجیهای متفاوت، ساخت یک کتابخانه و فراخوانی آن ، ساخت یک زیر مدار ، ایجاد NetList، بکارگیری تقویت کننده 741، ایجاد یک ترانس 3 سر بر پایه سمبل مدل آماده ترانس ایده آل 2 سر. فصل دهم ) تحلیل مونت کارلو و تحلیل بدترین حالت حساسیت : آشنایی گام به گام و گزارشهای 2 تحلیل ، توابع تطبیق ، چگونگی بدست آوردن حداکثر انحراف و تعیین حداقل آن ،تحلیل بدترین حالت با مقاومتهای دارای توزیع گوسی ، تحلیل مونت کارلو با مقاومتهای دارای توریع یکنواخت . فصل یازدهم ) همگرایی و خطاها : آشنایی با خطا در اولین پله زمانی و رفع آن ، خطاهای عمومی و ارائه راه حل رای رفع آنها، ارائه راه حلهای همگرایی DC، راه حلهای همگرایی تحلیل گذرا ، مشکلات مربوط ه تحلیل جاروب DC و تحلیل گذرا . متمم : اجرای فایلهای متنی در Pspice، ایجاد فایل با پسوند Cir . برای شبیه سازی و شبیه سازی آن. مباحث Orcad )) فصل اول )کاربا Capture : جستجوی قطعات در Library،جابه جایی/ تغییر نام/اندازه/مقدار و نوع قطعات ، اتصالات و رسم مدار،اضافه کردن GNDو VCC ،ساخت فایل Netlist. فصل دوم ) آشنایی با Layout : بیان روش های مختلف طراحی پشت فیبر ، طراحی در Layout یا Layout Plus ، بیان مفاهیم Via,Footprint,Obstacle Toolو ... شرح کامل آیکون های موجود در صفحه مثل :Connection Tool , View Spread Sheet , Library Manager , Component Tool و ... فصل سوم ) رسم مدار بصورت دستی : طراحی پشت فیبر مدار به صورت دستی و اتوماتیک توام با حل مثال عملی ، پنجره Select Footprint,اعمال Rotate,Delete,Copyو ... روی یک FootPrint ، انتخاب اندازه برد و آشنایی با Obstacle Tool آشنایی کامل با صفحات Nets, Edit Netو .Layers. فصل چهارم ) رسم مدار بصورت اتوماتیک : طراحی پشت فیبر مدار ، پنجره Create NetList و گزینه های آن ، آشنایی کامل با لایه ها و جدول آنها، اعمال تغییرات درFootPrint ،چگونگی مقدار دهی و تغییر Value در فونت پرینت ، پنجره Edit Component و گزینه های آن ،گزینه های Flags و Components ،تغییرشکل واندازه Padها ، ابزارسیم بندی ، آشنایی با System Settings و تنظیمات آن. فصل پنجم ) جایگذاری قطعات : جایگذاری دستی و اتوماتیک ، جایگذاری قطعات با روش Auto Palcement و ارائه تکنیکهای موجود ،طراحی دستی خطوط در Layout ،آشنایی با Edit Segment Mode, add/Edit Auto Mode ، Auto Path Route Mode, Shove Track Mode، یادگیری استفاده از امکانات در رسم خطوط،پنجرهTrackwidth ، طراحی خودکار خطوط و جدول Drill،طراحی خطوط با روش SmartRouteو AutoRoute آشنایی با پنجره Parameters، نحوه اندازه گیری طول برد ، آشنایی کامل با قانون DRCو جدول Drill ، ساخت FootPrint در کتابخانه ، آشنایی با Library Manager استفاده از Query و مشاهده کلیه اطلاعات یک قطعه ، چگونگی اعمال تغییرات در خطوط مسی برای کیفیت بخشیدن به برد ، زیبا سازی خطوط طراحی شده ، آشنایی کامل با پنجره Text Edit، استفاده ازروش Copper Area برای افزایش کیفیت خط برد ،آشنایی با Copper Pour ، تغییر مبدا مختصات یا Datum ،چگونگی پرینت گرفتن از برد طراحی شده جهت انتقال روی فیبر،آشنایی با پنجره Print/Plot و گزینه های آن.

فروشنده: سی دی سنتر شاپ

قیمت: 4,500 تومان

درصد :35

خرید آموزش orcad pspice

خرید بررسی علل آشوب تماشاگران فوتبال پس از شهرآورد بزرگ ایران - اورجینال
خرید 7 دی وی دی قالب فلش وب سایت



:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , orcad , pspice ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

کرم گارنیر جند کاره صورت


خرید کرم گارنیر جند کاره صورت


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

غذیه‌کننده و بازسازی‌کننده ، برطرف‌کننده چین و چروک ، جوش ، کک و مک ، لک و آثار زخم و اگزما ، ضد تیرگی پوست ، ضد پیری ، آبرسان

کرم چند منظوره گارنیر برگرفته از دامان طبیعت ، دارای فرمولی انحصاری و 100درصد گیاهی است .

کرم شب گارنیر با دارا بودن ویتامین‌های K,D,C,A و ویتامین‌های گروه B ، عصاره جلبک‌های دریایی ، جلبک قهوه‌ای ، چای سبز ، امگا 3 ، امگا 6 ، منیزیم ، لیپوپپتید ، کلاژن ، الاستین ، رتینول ، اسید سالسیلیک ، املاح و مواد معدنی فراوان ، اولین کرم در دنیاست که هم خاصیت پیشگیری و هم خاصیت درمانی را به طور همزمان در خود داشته و در تمام دنیا به اکسیر جوانی مشهور شده است .

عصاره جلبک دریایی ، جلبک قهوه‌ای ، چای سبز و اسید سالسیلیک با برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی ، عامل اصلی از بین بردن جوش ، لک ، ‌کک و مک و آثار زخم و اگزما به شمار می‌آیند و با فرمول ضدپیری و فرسودگی خود باعث جلوگیری از پیدایش علائم فرسودگی روی پوست و در نتیجه جوان سازی و استحکام بخشی سلول‌های پوست می‌شوند .

ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در کرم گارنیر چندمنظوره ، تأمین‌کننده اصلی غذای پوست و نیز آبرسانی لایه‌های بیرونی و درونی آن می‌باشند .

لیپوپپتید در متعادل‌سازی چربی پوست مؤثر بوده و باعث می‌شود تا چربی پوست در حد ایده‌آل باقی بماند و با اثر مکمل امگا 3 و امگا 6 _ که در فعال‌سازی سلول‌های ارتجاعی پوست مؤثرند _ باعث مقاوم‌سازی پوست در برابر چین‌خوردگی و افتادگی شده و موجب هرچه شاداب‌تر شدن پوست می‌گردند .

منیزیم و رتینول موجود در کرم چند منظوره گارنیر بازسازی سلولی را بر عهده داشته و با افزایش متابولیسم سلولی باعث کاهش میزان چین و چروک و سفتی پوست می‌گردند .

کلاژن و الاستین موجود در کرم گارنیر شب ، نیز با تأثیر بر اپیدرم و فیبروبلاست‌ها باعث انعطاف‌پذیری و استحکام هرچه بیشتر پوست می‌گردند .

شما نیز می‌توانید به جمع استفاده‌کنندگان مجموعه کرم‌های گارنیر – پرفروش‌ترین کرم‌های جهان در سال‌های 2009 و 2010 ، ملحق شده و پوستی صاف ، جوان و بدون لک و چین و چروک داشته باشید .


لازم به ذکر است که استفاده از این محصول به دلیل دارا بودن خواص دوگانه پیشگیری و نیز درمان ، هیچ محدودیت سنی نداشته و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است .
این محصول بدارای مجوز بهداشت به شماره 23837/ب ن 1 /87 میباشد


من همه جاشو چک کردم ایراد شما رو ندیدم(در توضیحات یا عکس و بنر محصول تبلیغ سایت یا فروشگاه قرار دارد .)

فروشنده: ناوک

قیمت: 48,000 تومان

درصد :20

خرید کرم گارنیر جند کاره صورت

خرید تحصیل و اقامت در نروژ و فنلاند
خرید بازی استقلال پرسپولیس ارجینال- لیگ- ۹۰-۹۱ دربی ۷۱



:: برچسب‌ها: خرید , کرم , گارنیر , جند , کاره , صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور -  آمار


خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور - آمار


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی


مجموعه آزمون دانش پذیری دوره های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور - سالهای 86تا89 همراه با پاسخنامه 89 - رشته آمار

تمامی این آزمونها نسخه اصلی و قابل چاپ با کیفیت بسیار بالا میباشد.

کمترین قیمت در کل کشور

هر سال نیز آزمونهای جدید به این مجموعه اضافه می شود و میتوانید مجموعه جدید را از همین سایت خریداری نمایید.

قابل استفاده برای : داوطلبان دوره های ورودی آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور

- مجموعه ای بی نظیراز آنچه شما می خواهید
- تهیه این مجموعه بی نظیر که در قالب یک سی دی گردآوری شده است را به تمامی دانشجویان کارشناسی که قصد شرکت در آزمونهای فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور سال جدید را دارند توصیه می شود .
- ببینید و مقایسه کنید.هر ترم مشتری ما خواهید بود.

فروشنده: امین1

قیمت: 2,900 تومان

درصد :7

خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور -  آمار

خرید کامل ترین اموزش طراحی اشپز خانه و حمام اورجینال
خرید روشهای بستن شال و روسری/ اصل



:: برچسب‌ها: خرید , آزمونهای , دانش , پذیری , فراگیر , کارشناسی , پیام , نور , آمار ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

طرح کسب و کار طراحی و تولید کالاهای تبلیغاتی ( بسته طرح توجیهی )


خرید طرح کسب و کار طراحی و تولید کالاهای تبلیغاتی ( بسته طرح توجیهی )


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است

ش.م. 23641187021

فروشنده: نور مارکت

قیمت: 10,000 تومان

درصد :49

خرید طرح کسب و کار طراحی و تولید کالاهای تبلیغاتی ( بسته طرح توجیهی )

خرید مجموعه کامل از تمام سخنرانی های دکتر انوشه در 4 DVD
خرید کاور ضد امواج موبایل آیلین مدل جعبه ای



:: برچسب‌ها: خرید , طرح , کسب , کار , طراحی , تولید , کالاهای , تبلیغاتی , بسته , طرح , توجیهی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

نسخه نهایی ویندوز 7


خرید نسخه نهایی ویندوز 7


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

نسخه نهایی ویندوز 7


نسخه نهایی ویندوز 7 آر تی ام با نام تجاری Microsoft Windows 7 Final RTM
Build 7600 در قالب 2 نسخه 32 بیتی و 64 بیتی
--------- تذکر ---------
این پکیج محتوی نسخه 64 بیتی ویندوز می باشد برای سفارش نسخه 32 بیتی لطفا
در قسمت پبام عنوان نسخه 32 بیتی را مطرح فرمایید . در صورت قید نکردن ،
نسخه 64 بیتی ارسال می شود Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه
و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از
انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد،
مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به
ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم
عامل ها برای کاربران منتشر کند.
در ماه جولای 2009 مایکروسافت سر انجام نسخه نهایی و فاینال RTM این
ویندوز را برای کمپانی های بزرگ تولید کننده سخت افزار و رایانه منتشر کرد
که این نسخه همزمان برای کاربران خانگی نیز قابل استفاده است .
قرار است نسخه کاربران خانگی و Retail ویندوز 7 در 22 ماه اکتبر سال 2009
رسما در بازار جهانی برای فروش منتشر شود .
نسخه نهایی ویندوز 7 آر تی ام با نام تجاری Microsoft Windows 7 Final RTM
Build 7600 در قالب 2 نسخه 32 بیتی و 64 بیتی آماده فروش است .
این ویندوز با کرک معتبر به صورت کاملا اکتیو شده در اختیار کاربران قرار
می گیرد !
--------- تذکر ---------
این پکیج محتوی نسخه 64 بیتی ویندوز می باشد برای سفارش نسخه 32 بیتی لطفا
در قسمت پبام عنوان نسخه 32 بیتی را مطرح فرمایید . در صورت قید نکردن ،
نسخه 64 بیتی ارسال می شود RTM چیست ؟
RTM یا Release to Manufacturing در دنیای نرم افزار نسخه نهایی و فاینال
است که چند ماه یا چند هفته پیش از قرار گرفتن در بازار جهانی برای فروش
مستقیم، در اختیار کمپانی بزرگ و مطرح برای نصب بر روی سیستم هایشان و
کاربا ان ارسال می شود تا کمپانی های بزرگ پیش از کاربران خانگی نسخه
نهایی را در اختیار داشته باشند .
همانطور که در ویندوز ویستا نسخه نهایی نیز نسخه RTM در 30 نوامبر 2006
منتشر شد و نسخه Retail در 30 ژانویه !
سخه نهایی ویندوز هفت Microsoft Windows 7 Final RTM
Build 7600 متشکل است از :
- آموزش کامل نصب و اکتیو کردن ویندوز 7 نسخه نهایی و فاینال همراه با کرک
معتبر .
- باز شدن قفل بسیاری از تم ها و Dream Scene ها که در حالت عادی دسترسی
به آنها ممکن نیست !
- قابلیت Active شدن ویندوز و Genuine شدن و در نتیجه آپدیت دائمی ویندوز.
- دارای هر 5 نسخه رسمی ویندوز 7 با قابلیت اکتیو، نسخه Starter, Home
Basic, Home Premium, Professional, Ultimate تعدادی از ویژگی های مطرح
جدید ویندوز 7 در یک نگاه :
- ویژگی های ظاهری جدید همچون Windows Aero به مراتب پیشرفته تر و زیباتر،
ویژگی Desktop Slide Show !
- Windows Explorer بسیار تواناتر با قابلیت های آرشیو مجازی و جستجوی باز
و ...
- Taskbar بسیار پویا با قابلیت های منحصر به فرد جدید که از حالت یک نوار
ساده خارج شده است و عمده ترین تغییر خود را از ویندوز 95 تا ویستا در
ویندوز 7 کرده است !
- - بهره مندی از Windows Media Player 12 ، Internet Explorer 8 و Direct
X 11 .0 !
- ویژگی های متعدد مدیریتی پنجره ها و کلید های میانبر متعدد و جدید برای
ویندوز 7 .
ویژگی های متعدد مالتی مدیا و سینمای خانگی به همراه پشتیبانی سیستم عامل
از اکثر فرمتهای رایج صوتی و تصویری و حتی High Definition !
- سرعت بالای Boot سیستم و بالا آمدن سریع آن در قیاس با ویندوز ویستا !
- بهبود چشمگیر ویندوز در زمینه Touch Input و همچنین Speech Recognition
!
- پشتیبانی عالی از CPU های چند هسته ای و حتی پشتیبانی همزمان از دو کارت
گرافیک از دو کمپانی مختلف روی یک سیستم !
- نسخه جدید و تغییر یافته تمامی نرم افزارهای درونی ویندوز از جمله Paint
و Wordpad و ...
- آیتم های متعددی افزوده شده به Control Panel ویندوز از جمله ClearType
Text Tuner, Display Color Calibration Wizard, Gadgets, Infrared,
Recovery, Troubleshooting, Workspaces Center, Location and Other
Sensors, Credential Manager, Biometric Devices, System Icons, Windows
Action Center .
- و ...
--------- تذکر ---------
این پکیج محتوی نسخه 64 بیتی ویندوز می باشد برای سفارش نسخه 32 بیتی لطفا
در قسمت پبام عنوان نسخه 32 بیتی را مطرح فرمایید . در صورت قید نکردن ،
نسخه 64 بیتی ارسال می شود معرفی کامل برخی ویژگی های جدید افزوده شده به
Microsoft Windows 7 تا به امروز :
ویژگی های جدید ظاهری در ویندوز 7
در نمای اولیه ویندوز 7 نیز مانند ویندوز ویستا از ویژگی پیشرفته گرافیکی
Windows Aero بهره می برد با این وجود که ویندوز 7 در بسیاری جهات پیشرفت
چشمگیری کرده است . دو تا دور پنجره ها تا نسخه بتا به صورت کاملا
شفاف است و زیبایی خاصی را به این ویندوز می دهد این پیشرفت ها در حالیست
که ویندوز 7 قرار است بسیار نرم تر، راحت تر و بهتر نسبت به ویندوز ویستا
اجرا شود و ویژگی دسکتاپ سه بعدی آن در CPU های ضعیف تر نیز عمل کند.
1 - Desktop :
ویژگی جدید Desktop Slideshow که در Windows Explorer گنجانده شده است به
زیبایی و سادگی پس زمینه ویندوز را تغییر می دهد .
2 - Windows Explorer :
- ویژگی جدید Libraries یا کتابخانه در این ویندوز موجب می شود که برای
فایلها و فرمت های مختلف آرشیو یا کتابخانه. این آرشیو ها به عبارتی یک
سری فولدر های مجازی هستند که قادر به جمع آوری فایلهای مختلف از مکان های
مختلف هارد در قالب یک پوشه مجازی Explorer می باشند !
بنابراین برای آرشیو و نگهداری فایلها در محیط یک شبکه و یک سیستم به هیچ
وجه نیازی نخواهد بود تا حتما فایا ها در کنار هم باشند !
- ویژگی جدید Federated Search یا جستجوی باز که در ویندوز 7 به شما اجازه
می دهد نتایج یک جستجوی گسترده خود را با فرمت های جدیدی همچون osdx ذخیره
کنید و پس از باز کردن تمامی اطلاعات جستجوی خود را به خوبی مشاهده کنید !
3 - Taskbar
- تغییرات عمده Taskbar در ویندوز 7 را می تواند بیشتری و عمده ترین میزان
تغییرات در Taskbar از زمان انتشار ویندوز 95 یعنی طی 15 سال گذشته نامید
!
در ویندوز 7 Taskbar حدود 10 پیکسل در قیاس با ویندوز ویستا بلندتر شده تا
بتواند آیکون های بزرگتر منحصر ویندوز 7 را در برگیرد .
نرم افزارهای در حال اجرا به خوبی با Border شفاف و همچنین برجستگی خاص
کاملا در Taskbar مشخص هستند. Taskbar کاملا زنده و شفاف و Transparent
هست و در قیاس با ویندوز ویستا بسیار زیباتر شده است .
- منو Start و دکمه مربوطه از نظر ظاهری فعلا همانند ویندوز ویستا هستند
با این حال که یک افکت هایلایت پویا زمان حرکت موس روی آن ظاهر و مخفی می
شود.
- ویژگی Pinned Applications در ویندوز 7 موجب شده تا این ویندوز بیشتر
"نرم افزار محور" باشد تا "پنجره محور" ! بلی این ویژگی موجب شده تا عمدتا
Title پنجره ها در Taskbar نمایش داده نشود و تنها ضمانی که موس روی آن
است و یا ضمانی که انتخاب شده است نمایش داده شوند .
تمامی نرم افزارهای به آسانی می توانند به Taskbar سنجاق شوند یا به
اصطلاح ویندوز هفت Pinned Application شوند.
- ویژگی Preview Pane ویندوز ویستا در ویندوز 7 به مراتب پیشرفته تر و
کامل تر شده است .
به عنوان مثال اگر یکی از پنجره های باز ویندوز Windows Media Player باشد
و شما با موس بر روی بخش Preview Pane بروید، ویژگی جدید به شما امکان
Play/Pause و دیگر امکانات را می دهد !
- ویژگی Jump List که با راست کلیک بر روی هر یک از آیکون های Taskbar
قابل دسترسی است !
این که در نرم افزار های منحصر ویندوز 7 افزوده خواهد شد، تعداد عملیات از
پیش تعریف شده نرم افزار را تنها با راست کلیک در Taskbar در اختیار کاربر
قرار می دهد . به عنوان مثال در تصویر روبرو شما Jump List در Windows
Media Player ویندوز 7 را مشاهده می کنید که امکانات مختلف کنترلی را با
یک راست کلیک در اختیار شما می گذارد .
- بخش Notification Area در ویندوز 7 مجددا طراحی شده است . به صورت از
پیش تعیین شده بخش های standard Volume, Network, Battery and Security
Center در این وجود دارند ولی برای افزودن دیگر امکانات و یا بخش ها به
این قسمت باید کاربر خود --------- تذکر ---------
این پکیج محتوی نسخه 64 بیتی ویندوز می باشد برای سفارش نسخه 32 بیتی لطفا
در قسمت پبام عنوان نسخه 32 بیتی را مطرح فرمایید . در صورت قید نکردن ،
نسخه 64 بیتی ارسال می شود دست به کار شود. به علاوه امکانات متفاوت و
جدیدی نیز به این بخش افزوده شده است .
- بخش Show Desktop و عملکرد آن در ویندوز 7 تغییر کرده و متفاوت با تمامی
ویندوز های پیشین شده است .
ویژگی های جدید مدیریتی پنجره ها در ویندوز 7
- قابلیت های مختلف Window Maximizing & Tiling که تنها با درک و دراپ
کردن و پرتاب پنجره به یک سو و با کشیدن موس آنها را به سایز های مشخص
کنار هم بچینید . همچنین در ویندوز 7 کلید های میانبر مختلفی نیز برای این
امر تعبیه شده که از آن جمه می توان به میانبر (WinKey ArrowKeys) اشاره
کرد .
- ویژگی Aero Shake اجازه می دهد تا با تکان دادن و لرزاندن یک پنجره با
موس تمامی صفحه مونیتور شما خالی شده و دسکتاپ به همراه پنجره لرزیده شده
نمایش داده شود و زمانی که پنجره را مجددا لرزاندید، به حالت قبل باز می
گردید.
- ویژگی بسیار جالب Aero Peek که باز هم برای نمایش میز کار کاربرد دارد
دکمه مربوطه بر روی Taskbar تمامی پنجره های باز محو شده و شما میز کار به
علاوه یک چهارچوب کلی محو از پنجره باز شده می بینید! به تصویر روبرو توجه
کنید !
- کلید های متعدد میانبر جدید برای مدیریت هرچه بهتر به قرار زیر :
Win P
Win Space : یک میانبر برای فعال سازی Aero Peek .
Win Up and Win Down : میانبر های جدید برای عملیات Maximize و
Restore/Minimize !
Win Left and Win Right : بردن پنجره به نیمه چپ یا راست صفحه مونیتور .
Win Shift Left and Win Shift Right : بردن پنجره به چپ یا راست .
Win T : تمرکز کیبور را به Taskbar منحصر می کند.
Win G : تمام Gadget های فعال ویندوز را بالای تمامی صفحات می آورد و به
شما نشان می دهد .
Win and Win - : زوم کردن Desktop و کوچک کردن آن !
و ....
- مدیریت بهتر فونت ها در ویندوز 7 قابلیت نصب آسان فونتها و حتی مخفی
سازی برخی فونتها از جمله ویژگی های جدید است .
ویژگی های جدید Input یا دستور به سیستم عامل
- بنا به گفته Bill Gates ، ویندوز 7 یک قدم بزرگ به جلو در زمینه تشخیص
دست خط و دست نوشت و همچنین تشخیص گفتار است !
ویژگی های جدید در هسته سیستم عامل
ویژگی Virtual Hard Disk هارد مجازی
بهره مندی از توانایی های سیستم مجازی مایکروسافت یعنی Microsoft Virtual
PC موجب شده تا شما بتوانید هارد مجازی با فرمت VHD را به عنوان درایو
Mount کنید !
ویژگی های عملکرد بوت Boot performance
یکی از مشکلات بزرگ ویستا به اقرار بیش از 35 درصد مشتریان مایکروسافت
زمان طولانی Boot و یا بالا آمدن ویندوز بوده که در ویندوز 7 این نقیصه تا
حد امکان رفع شده است .
ویژگی های متعدد چند رسانه ای ویندوز 7 Multimedia features
- بهره مندی از جدیدترین نسخه Windows Media Center با پشتیبانی از فرمت
های H.264 کیفیت بالا HD که امکانات متعددی را برای داشتن یک سینمای خانگی
رایانه ای به شما می دهد . همچنین Gadget مرتبط با Windows Media Center
در این ویندوز موجود است .
- پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت های چند رسانه ای از ویژگی های ویندوز 7
است که از آن جمله می توان به داشتن Codec های مورد نیاز درونی برای پخش
فرمت های MP4, MOV, 3GP, AVCHD, ADTS, M4A, WTV H.264, MPEG4-SP,
ASP/DivX/Xvid, MJPEG, DV, AAC-LC, LPCM, AAC-HE اشاره کرد !
برخی ویژگی های مدیریتی سیستم عامل بر طبق مقاله معتبر مجله Computer
World !
- DirectAccess, a VPN tunnel technology based on IPv6 and IPsec
- BranchCache, a branch-office cache system for files stored on central
file servers
- BitLocker to Go, which brings BitLocker encryption support to
removable disks such as USB drives
- AppLocker, a set of Group Policy settings to restrict which
applications can run on a corporate network, including the ability to
restrict based on the application`s version number
- Support for Domain Name System Security Extensions (DNSSEC)
دیگر ویژگی های برجسته منحصر ویندوز 7 تا به امروز
- ویندوز 7 قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک های مختلف بر روی یک سیستم حتی
از کمپانی های مختلف (به عنوان مثال دو کارت گرافیک روی یک سیستم یکی
nVidia و دیگری Geforce !) را داراست !
- آیتم های متعددی به بخش کنترل پنا Control Panel ویندوز افزودی شده که
از آن جمله می توان به ClearType Text Tuner, Display Color Calibration
Wizard, Gadgets, Infrared, Recovery, Troubleshooting, Workspaces
Center, Location and Other Sensors, Credential Manager, Biometric
Devices, System
Icons, Windows Action Center, و Display اشاره کرد !
- بهره مندی از الگوریتم ویژگی های نوین ارتباط در شبکه .
- مایکروسافت قصد افزودن یک ویژگی جدید دیگر به نام Device Stage را نیز
به ویندوز 7 داراست که این ویژگی به کمپانی های سازنده اجازه آن را می دهد
تا اطلاعات خود را در یک پنجره اختصاصی Device افزودی شده به گونه ای شکیل
به نمایش گذارند !( شکل روبرو )
- به روز شدن تمامی نرم افزار های ویندوز از جمله Paint و WordPad و ...
از دیگر ویژگی هاییست که ویندوز 7 را نسبت به سایر ویندوز ها متمایز می
کند.
و اما برخی ویژگی هایی که از ویندوز 7 حذف شده اند ....
- برخی نرم افزار های همیشگی ویندوز از جمله Windows Photo Gallery,
Windows Movie Maker, و Windows Mail از این سیستم عامل حذف شده اند !
- Windows Sidebar از ویندوز 7 حذف شده ولی گجت ها باقی مانده اند و به
صورت آزاد در میزکار می توانند قرار گیرند .
- Windows Meeting Space
- InkBall, a game
- The numeric keypad from On-Screen Keyboard
- Microsoft Agent 2.0 Technology
- Windows Ultimate Extras
- Windows Calendar
و ....
--------- تذکر ---------
این پکیج محتوی نسخه 64 بیتی ویندوز می باشد برای سفارش نسخه 32 بیتی لطفا
در قسمت پبام عنوان نسخه 32 بیتی را مطرح فرمایید . در صورت قید نکردن ،
نسخه 64 بیتی ارسال می شود

فروشنده: جهان

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

خرید نسخه نهایی ویندوز 7

خرید آموزش اسکیت به صورت مقدماتی تا حرفه ای /اورجینال/به زبان فارسی
خرید پروژه جامع پیرامون جاوا اسکریپت



:: برچسب‌ها: خرید , نسخه , نهایی , ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

مجموعه پلان دتایل معماری ساختمان 1 اورجینال


خرید مجموعه پلان دتایل معماری ساختمان 1 اورجینال


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته معماری

Planes Part 1 مجموعه پلان دتایل معماری ساختمان 1
مجموعه نقشه های معماری و سازه ساختمان ، انواع پلان ساختمان مسکونی و اداری دتایل ، انواع دیتایل های در پنجره آشپزخانه ویلا و..

شماره مجوزها: شماره شناسنامه اثر 016872-0117-6 شماره هالوگرام 11840687

به صورت فایل های طراحی اتودسک اتوکد معماری ، سازه ، آرشیتکت ، دستیار آرشیتکت و.. AutoCAD , Architecture , Revit , Structure ,..
مجموعه ای از دتایل های عمومی ساختمان ، دتایل های سازه های فولادی ، ، مجموعه ای از بلوک های کاربردی اتوکد ، نقشه های ساختمان های متنوع 2 و3 و... 10 طبقه ، نقشه ساختمانهای 5 طبقه 2 واحدی ، حمام و سرویس های بهداشتی ساختمان خانه های مسکونی ، سرویس بهداشت اماکن عمومی ، هتل رستوران و باشگاه ، نقشه ساختمان های اداری ، نقشه خانه های قدیمی ،سنتی اسلامی پلان پل های کابلی و روگذرهای و زیر گذرها ، نقشه های معماری آرشیتکت ویلایی اروپایی ، نقشه های معماری ویلایی دوطبقه ، طراحی خانه ، جزئیات سازه و معماری ، نقشه آشپزخانه ، درخت چراغ برق و.. ، مردم و وسایل نقلیه ، طرح ریزی فضا ، فضا سازی فضای سبز چیدمان پارتیشن بندی و.. ، مبلمان پنجره راه پله دالان ، لوازم برقی و کامپیوتر و صوتی تصویری ، اسکله فلزی ، کف سازی ، جزئیات پل فولادی ، انواع مبلمان و میزو صندلی آماده و..


نام کامل محصول : Planes Part 1 مجموعه پلان دتایل معماری ساختمان 1
حجم و تعداد : 2 SILVER DVD با چاپ تمام رنگی
توضیحات : نسخه اصل با هولوگرام نقره ای و خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده، ما تنها توزیع کننده آن به قیمت روی کالاهستیم. محصول تهیه شده ، تنها برای ارسال پستی دوباره در قابهای مقاوم ومخصوص DVD بسته بندی می شود.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 6,500 تومان

درصد :11

خرید مجموعه پلان دتایل معماری ساختمان 1 اورجینال

خرید عینک ری بن کت اصل ایتالیا
خرید اب سیرکل پرو



:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , پلان , دتایل , معماری , ساختمان , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

دستبند آرامبخش پاور بالانس


خرید دستبند آرامبخش پاور بالانس


دسته زیور آلات زیردسته دستبند

دستبند پاور بالانس


کاهش استرس ،افزایش یادگیری،قدرت ،تمرکز


کاهش امواج مظر موبایل و دستگاهای الکتریکی



بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثای اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص که نمونه آن در بیمارستان میلاد قرار دارد قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد .



پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایدآل خود میرساند نه فراتر ) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل ، ماهواره و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان میلاد میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران دنیا از جمله کریستین رنالدو،علی دایی،لیونل مسی و... و صدها بازیگر زن و مرد ایرانی و بازیگران مطرح هالیوودی از این هولوگرام استفاده میکنند



بالانس پاور BALANCE POWER موارد زیر رو افزایش می ده :
1- توان
2- طاقت
3- تعادل
4- تمرکز
5- انعطاف
6 - هماهنگی
7 - استقامت
8- دامنه حرکت
9 - قدرت متمرکز

پاور بالانس موارد زیر رو کاهش می ده :

1- درد

2- جراجت

3- استرس

4- خستگی

5- زمان بازیابی

6- ناتوانی حرکتی

7- خطرات امواج الکترونیک

فروشنده: گیرنده

قیمت: 13,800 تومان

درصد :10

خرید دستبند آرامبخش پاور بالانس

خرید بهداشت روانی و ازدواج
خرید عطر ماه تولد زنانه بهمن , عطر متولدین ماه بهمن زنانه



:: برچسب‌ها: خرید , دستبند , آرامبخش , پاور , بالانس ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()