خرید عطر ورسوسVersus زنانه اصل
نوشته شده توسط : imc

عطر ورسوسVersus  زنانه اصل


خرید عطر ورسوسVersus زنانه اصل


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

عطری که از یک نفر به مشام ما می رسد می تواند معیاری برای قضاوت ما در مورد آن شخص باشد. شاید به همین دلیل است که استفاده از عطرها قانون خودش را دارد که کمتر به آن توجه می شود. معرف ترین برندهای عطر پر فروش دنیا

مثلا می گویند بهتر است در بهار از عطرهای ملایم استفاده کنیم و در تابستان باید بوی تلخ و سرد یا خنک و ترش بدهیم. عطرهای شیرین، تند و تلخ معمولا برای فصل های پاییز و زمستان پیشنهاد می شوند.

همچنین باید در محافل رسمی عطرتان رایحه‌ای تلخ، گرم و شیرین داشته باشد اما در مجلس دوستانه و صمیمی باید بوی عطرهای سرد و ترش بدهیم. حالا اینکه چطور مشخص می شود بوی عطر شما شیرین است یا ترش، گرم است یا سرد و تلخ، مستقیما بستگی به احساسی دارد که بعد از بوییدن آن به شما دست می دهد.

بازار عطر در دنیا روز به روز انقدر داغ می شود که بعضی از بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست های مطرح و معروف هم نتوانستند از خیر سود آن بگذرند و عطرهای زنانه و مردانه به نام خودشان برای فروش روانه بازار کرده اند.
اگر بخواهیم بوی با کلاسی بدهیم، باید سراغ اهل فن برویم. متاسفانه در ایران مرجع خوب و مناسبی برای اطلاع رسانی در مورد عطرها وجود ندارد، ریالفا به سراغ عطرفروش ها و متخصصان امر رفته تا شاید بتواند به شما در انتخاب عطر مناسب کمک کند.

رضا در یک فروشگاه بزرگ عطر فروشی در خیابان وزرای تهران به مشتری ها در پیدا کردن عطر مورد نظرشان کمک می کند. او اعتقاد دارد: «عطر خوب عطر گرانقیمت نیست و می گوید ممکن است کسی از یک عطر دویست هزار تومانی خوشش بیاید اما به نظر فرد دیگری آن عطر اصلا خوشبو نباشد. »

به همین میزان ممکن است بوی یک عطر چهل هزار تومانی با سلیقه شخصی خوب باشد و به نظرش بهتر از آن عطر وجود نداشته باشد.

دلیل متفاوت بودن قیمت عطرها اول بخاطر اسم شرکتی است که آن ها را تولید کرده و بعد هم به خاطر کیفیت و میزان ماندگاری بوی آن هاست.

عطرها از نظر کیفیت دارای درجه بندی های مختلفی هستند. عصاره عطر یا پرفیوم که غلیظ ترین، خالص ترین و گرانترین نوع آن است. بعد از آن ادوپرفیوم است که رایج ترین نوع عطر است، به گرانی عطر نیست و ماندگاری مناسبی هم دارد. کیفیت دیگر ادوتوالت ها هستند بوی ملایمی دارند

اما ماندگاری زیادی ندارند. آخرین درجه کیفیت عطر، ادوکلن یا ادوتوالت است، بویی ملایم دارد و ماندگاریش نیز از کیفیت های قبلی بسیار کمتر است.
مجوز بهداشتی12/53/63/89/56/8

فروشنده: آریا

قیمت: 12,500 تومان

درصد :15

خرید عطر ورسوسVersus  زنانه اصل



خرید مجموعه آموزشی برای تحصیل رایگان در کشورهای انگلیسی زبان:اورجینال
خرید زیر لیوانی نقره ای
خرید عطر ادو هوگو بوس 2 ایکس
خرید آموزش واقعی کونگ فو به سبک شائولین در معبد شائولین - اورجینال شرکتی




:: برچسب‌ها: خرید , عطر , ورسوسVersus , زنانه , اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: