خرید کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب Garnier
نوشته شده توسط : imc

کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب   Garnier


خرید کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب Garnier


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

مرطوب کننده قوی با ماندگاری اثر 24 ساعته ، آب رسان لایه های بیرونی و درونی پوست صورت ، ضد پیری پوست

جلوگیری از ایجاد لک و حساسیت های ناشی از آلودگی هوا بر روی پوست ، برطرف کننده آثار جوش و زخم ، جلوگیری از

چروک صورت و دورچشم ، متعادل کننده چربی پوست ، جلوگیری از خشکی پوست ، سرشار از ویتامین E و روغن دانه انگور


کرم 24 ساعته گارنیر ، جدید ترین کرم زیبایی در جهان ، 100% گیاهی و دارای فرمولی انحصاری است که برای اولین بار در ایران در این فروشگاه عرضه میگردد.

کرم گارنیر آب رسان 24ساعته ، سرشار از ویتامین E، روغن هسته انگور ، املاح دریایی ، امگا3 ، امگا6 و امگا9 می باشد .


ویتامین E موجود در کرم گارنیر 24ساعته ، از پوست شما در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد _ که به طور طبیعی حین فعالیت ‌های روزانه بدن یا در اثر مواجهه با عوامل محیطی مثل اشعه ماورای بنفش یا آلودگی آب و هوا به وجود می‌آیند _ دفاع می کند .

برخی فواید ویتامین E برای پوست عبارتند از : خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، جلوگیری از پیر شدن پوست ، محافظت از غشای سلولی ، خاصیت ضد التهابات پوستی ، محافظت در برابر اشعه‌ ماورای بنفش و خاصیت مرطوب‌ کنندگی .

استفاده از کرم گارنیر _ که حاوی ویتامین E است _ قبل از قرار گرفتن زیر نور خورشید( حتی در روزهای ابری ) ، می‌تواند احتمال ایجاد چروک و تومورهای کوچک پوستی را کاهش دهد .


همچنین ویتامین E با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی پوست ، رطوبت پوست را حفظ کرده و از بوجود آمدن هرگونه لک ممانعت می کند .

تمامی این خواص در کرم آبرسان گارنیر به طور ملموس موجود می باشد .

در ترکیب کرم ویتامینه صورت گارنیر ، از روغن دانه انگور نیز استفاده شده است که به تشریح خواص آن می پردازیم :
مهم‌ترین ویژگی هسته انگور ، خاصیت آنتی ‌اکسیدانی موجود در آن است ؛ آنتی ‌اکسیدان ‌ها موادی هستند که رادیکال ‌های آزاد ( مواد مضر در بدن ) را تخریب می‌کنند .



این کرم گارنیر جدید ، با داشتن روغن هسته انگور حاوی موادی مثل ویتامین E ، فلاوونوئیدها ، لینولئیک اسید و ترکیباتی که پروسیانیدین نامیده می‌شوند ، می باشد که در از بین بردن لک های پوستی از جمله لک های دوران بارداری ، بسیار موثر است .

عصاره هسته انگور ( موجود در کرم 24ساعته گارنیر ) ، در کاهش صدمات وارده به پوست در اثر اشعه ماوراء بنفش موثر بوده و التهاباتی که منجر به آسیب های پوستی ، سرخ شدن پوست ، و بروز علایم پیری می‌شوند را کاهش می‌دهد .

همچنین عصاره دانه انگور باعث تسریع در ترمیم جراحات و برطرف شدن آثار جوش ، زخم و فرورفتگی های برجای مانده از بیماری هایی نظیر آبله مرغان می گردد ؛ به این دلیل ، کرم گارنیر 24ساعته ، کارامدترین کرم سال 2010 لقب گرفته است .



روغن هسته انگور به طور وسیعی در تولید کرم گارنیر محافظ پوست ، به کار رفته و به دلیل محتوای بالای ویتامین E و اسید لینولئیک آن ، برای پوست بسیار مفید است . از این رو ، این کرم را ، کرم گارنیر 24ساعته می نامیم .

کرم گارنیر ، با دارا بودن روغن هسته انگور ، ترکیب بسیار مناسبی برای ماساژ درمانی صورت است ، چون به راحتی جذب پوست می‌شود و چربی آن در سطح پوست باقی نمی‌ماند . همچنین ، این کرم گارنیر ، به خاطر دارا بودن درصد بالای اسید لینولئیک ، مناسب پوست و غشاء سلول‌ها بوده ، خاصیت بازسازی و نمو بالایی دارد و به عنوان مرطوب‌کننده ، از کارآیی زیادی برخوردار است و بخصوص برای جلوگیری از چروک صورت و دور چشم توصیه می‌شود .

امگا3 ، امگا6 و امگا9 موجود در کرم گارنیر 24ساعته ، برای فعالسازی سلولهای پوست جهت از بین بردن چین و چروک ها و شادابی صورت بسیار مؤثر بوده و نوسازی کلاژن و پروتئینهای پوست را در بر دارد .

با استفاده از کرم 24 ساعته گارنیر ، پوستی صاف ، یکنواخت ، جوان و همیشه شاداب داشته باشید .



به خاطر خواص مکمل محصولات گارنیر و برای نتیجه گیری بهتر میتوانید از کرم های دور چشم گارنیر ، کرم های ultralift ، و یا محصولات شستشوی صورت گارنیر استفاده نمایید . لازم به ذکر است که کرم های گارنیر تنها کرم هایی در جهان هستند که خواص پیشگیری و خواص ترمیمی و درمانی را به طور همزمان در خود دارند و به همین خاطر استفاده از آنها هیچ محدودیت سنی نداشته و به نفع اقتصاد خانواده می باشد .

این محصول بدارای مجوز بهداشت به شماره 23837/ب ن 1 /87 میباشد

فروشنده: گیلان شاپ

قیمت: 59,000 تومان

درصد :10

خرید کرم 24 ساعته گارنیر، ویتامینه، ضد آفتاب   Garnier



خرید آموزش زبان ترکی استانبولی - کامل
خرید آموزش کاربری سیستم های عامل خانواده لینوکس منطبق بر سرفصل آزمون های LX0-101 و LX0-102
خرید آموزش جامع Word 2010
خرید پکیج طلایی جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات




:: برچسب‌ها: خرید , کرم , ساعته , گارنیر , ویتامینه , ضد , آفتاب , Garnier ,
:: بازدید از این مطلب : 1315
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: