خرید (مجموعه آموزشی تقویت حافظه 2012 / اورجینال /
نوشته شده توسط : imc

 (مجموعه آموزشی تقویت حافظه 2012 / اورجینال /


خرید (مجموعه آموزشی تقویت حافظه 2012 / اورجینال /


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه







اگر میخواهید درکلاس وموقع مطالعه تمرکز داشته باشید.............

این مجموعه راهگشای شما خواهد بود.........
این دوره نه تنها برای تمام افرادی که با درس و امتحان سرو کار دارند ضروری است بلکه برای هر کسی که از ضعف حافظه ، تمرکز حواس و یا حواس پرتی شکایت دارند و نیز آنهایی که می خواهند قدرت حافظه خود را تا حد استثنائی پرورش دهند و دارای حافظه ای به حالت عکسبرداری شوند (Photographic Memory ) مفید و لازم است. هر چه هدف شما بالاتر باشد ، تنها کاری که باید بکنید این است که تمرین بیشتری با این تکنیک ها انجام دهید.

هر مهارتی را فقط و فقط با بکارگیری آن می توان آموخت لذا صرفاً گوش کردن به هیچ وجه فایده ای ندارد. برای رسیدن به هدف خود و موفقیت لازم باید حتماً تمام تمریناتی را که در آخر هر فایل گفته می شود انجام بدهید تا اثر آن ها را دریابید. بدون انجام تمرینات ، صرفاً کنجکاوی شما ارضاء می شود.

برای حافظه قوی تر ، کافی است که تمرین بیشتری ( هر چه بیشتر ، بهتر ) انجام دهید.



باشد که خود و دیگران را حیرت زده کرده و همه را به تحسین و شگفتی وا دارید.

آموزش روش های تقویت حافظه :

با متد نوین آقای هری لرن ( دانشمند آمریکایی ) در این مجموعه فقط بصورت مالتی مدیا قدرت حافظه خود را به ده برابر افزایش دهید. دیگر گرفتار تمرین بر روی کاغذ و یا مطالعه برای تقویت حافظه نخواهید بود.

کارشناسانی که بر روی مغز انسان کار کرده اند معتقدند ضریب هوش با بالا رفتن میزان حافظه افزایش می یابد. همچنین بررسی ها نشان داده است یک انسان میتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه اش استفاده کند این میزان در تیز هوشان حداکثر 9 در صد است . CD آموزش تقویت حافظه در فقط سه هفته به شما می آموزد چگونه بصورت عملی این مقدار را به 50 در صد افزایش دهید.
برای همیشه قلم و کاغذ را فراموش کنید . یک کتاب پر از فرمول را روبریتان قرار دهید . مغز شما بطور خودکار همه فرمولها را حفظ میکند و تا آخر عمر در حافظه شما باقی خواهد ماند . فراموشی را برای همیشه فراموش کنید.

یک مثال عملی که شما در هفته سوم استفاده از این CD توانایی انجام آن را خواهید داشت :

به درون یک سالن بروید که 100 نفر میهمان در آن سالن است . شما هیچکدام را نمی شناسید . از میهمانها بخواهید یکی یکی خود را به شما معرفی کنند . آنها هر کدام نام ، فامیل و تلفن خود را فقط یکبار به شما خواهند گفت . شما بعد از این میهمانی در هر لحظه از عمر تان هر کدام از ایشان را ببینید نام ، فامیل و تلفن او را به یاد خواهید آورد . شما همچنین میتوانید اسامی همه میهمانها با کلیه مشخصاتشان را به ترتیب معرفی کردند در هر زمانی از عمرتان به خاطر بیاورید و باز گو کنید . این کارها واقعا پس از سه هفته گوش نمودن به این سی دی عملی است . فقط گوش کردن به دو جلسه اول این آموزش تقویت حافظه شما را شگفت زده خواهد کرد . این روش هم میزان یاد گیری و هم سرعت یادگیری شما را به طور شگفت امگیزی افزایش میدهد. چون نه شخص شما بلکه مغز شما یاد میگیرد که چگونه همه چیز را بخاطر بسپارد. به همان سادگی که نفس می کشید .

اصلا استعداد شما مهم نیست این روش ها برای همه کسانی که خیال میکنند از همه خنگ ترند کسانی که به خودشان برچسب کم هوش زده اند . کسانی که فکر میکنند چیزی یاد نمیگیرند موثر است و ببینید از این اشخاص چه ساخته می شود ( اشخاصی با ضریب هوشی بالا و قدرت حافظه باور نکردنی )

شماره مجوز :155/763567

فروشنده: اصفهان شاپ

قیمت: 4,600 تومان

درصد :50

خرید  (مجموعه آموزشی تقویت حافظه 2012 / اورجینال /



خرید 2 مدل فن خنک کننده لپ تاپ
خرید بسته ویژه استقلال
خرید یانی (برترین موسیقی دانان جهان)
خرید *عطر ادو رلف(سرد و شیرین)




:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , آموزشی , تقویت , حافظه , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: