خرید Terminator Salvation_بازی ترمیناتور 4
نوشته شده توسط : imc

Terminator Salvation_بازی ترمیناتور 4


خرید Terminator Salvation_بازی ترمیناتور 4


دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

Terminator Salvation_بازی ترمیناتور 4


http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Terminator Salvation&search_submit

پس از گذشت 3 سال از اکران فیلم سینمایی بسیار پرطرفدار نابودگر 3 با بازی آرنولد شوارتزنگر سرانجام فیلم Terminator 4 با نام Salvation یا رستگاری زیباتر از همیشه به اکران سینماهای دنیا در آمد . بازی کامپیوتری اکشن بسیار زیبای این فیلم نیز همزمان با اکران آن در سینماهای دنیا منتشر شد که یک اکشن مهیج و زیبای سوم شخص شلیک کننده است !Skynet داره خودشو آماده میکنه تا نسل بشر رو از روی کره زمین بمباران شده پاک کنه اما خوشبختانه ما انسان ها به اسلحه مخفی جدیدی رسیدیم: GDC 2009. شانس جدیدی برای ارتقاء مهارتمون در شکار ترمیناتور ها. ترفند هایی رو که موقع بازی یاد گرفتیم رو به طور خلاصه برای شما آماده کردیم. - بازی اینطور شروع میشه که یک پیام اضطراری دریافت می کنیم از یکی از چهار گروه نجات یافته که پشت خطوط دشمن گیر افتادن، در لوس آنجلسی بمباران شده و ویرانه. رهبر گروه مقاومت حاضر نیست کمک کنه اما جان کانور احتیاط رو کنار میزاره و با یه هلیکوپتر به محله تحت کنترل Skynet در لوس آنجلس میره تا اونا رو نجات بده. بلیر ویلیامز که نقش اون رو در فیلم Moon Bloodgood بازی میکنه هم کانور رو همراهی میکنه. - سیستم پناه گیری خیلی روونه. سنگر گرفتن مثل بازی Gears of War می مونه. با زدن دکمه شما پشت دیوار یا هر مانع دیگه سنگر می گیرید و به آسانی هم با نگه داشتن جهت مناسب و زدن مجدد دکمه A جای خودتون رو عوض می کنید - هوش مصنوعی بازی نقش مهمی در کمک به شما داره و هم تیمی هاتون از یک و دو تا هشت و نه نفر بسته به نوع مرحله خواهند بود. در این بازی بازیکن در نقش جان کانور، ایفای نقش می کند که یک سرباز وظیفه شناس ارتش امریکاست و باید در برابر نیروی های فوق طبیعی ساخته شده توسط ارتش امریکا ایستادگی کند . در جریان بازی شما با تمامی دشمنانتان در گروه Skynet می جنگید و باید بر همگی غلبه کنید . داستان بازی و شخصیت ها و قهرمانان و دشمنان همگی برگفته . از فیلم اصلی هستند و برای تمامی علاقمندان به فیلم های اکشن و به خصوص فیلم بسیار مهیج و اکشن Terminator Salvation این بازی رایانه ای سرگرمی بسیار مهیجیست .
- کنترل محیط و هم تیمی هاتون سخت و مهمه. چیزایی که پشتشون سنگر می گیرید قابل تخریب هستن و بعد از چند ثانیه می بینید تیر های دشمن داره ازش رد میشه! نیروهای Skynet بی رحمن و از تمام زاویه ها شما رو هدف قرار میدن. معمولاً از جلو به شما تیراندازی میکنن و تا توجه شما رو به جلو جلب کنن بعد پشت شما کمین می کنن.البته این استراتژی دو طرفه هست یعنی شما هم می تونید این کارو بکنید و معمولاً تیراندازی از جلو و جلب توجه دشمن و بعد دور زدن اون و حمله از پشت موثر ترین راه برای وارد کردن یه ضربه کاری به هیولا های آهنی Skynet مخصوصاً T-7T های چهار پا هست. - حالت سختی آسون (شاید هم خیلی آسون) برای کسانی طراحی شده که طرفدار سری فیلم های ترمیناتور هستن اما گیمر های حرفه ای نیستن. تولیدکننده های بازی ادعا میکنن تفاوت زیادی بین حالت سختی آسون و متوسط وجود داره و ما هم بعد از بازی کردن هر دو حالت در بازی ای که داشتیم این موضوع رو تایید می کنیم.- اسلحه هایی که امتحان کردیم شامل اینا بود: RPG ، شات گان ، M4 carbine، و تیربارهای کالیبر سنگین که مثل چاقویی که کره رو میبره زره هیولاهای Skynet رو سوراخ میکردن! -یه ماموریت رانندگی هم داشتیم که باید یه اتوبوس پر از نجات پیدا کرده ها رو اسکورت می کردیم و ازش در برابر تعداد زیادی ترمیناتور های موتور شکل دفاع میکردیم. گرافیک بازی عالی بود. فیزیک بازی هم تأثیر گذار بود وقتی موشکی به ماشین های اسقاط شده اطراف شلیک کردیم و اونا به شکلی زیبایی تو هوا چرخ می خوردن. وای خیلی باحال بود Hasta la vista!
ویژگی های بازی Terminator Salvation: The Videogame: - نسل جدیدی از افسانه ترمیناتور ! زمان بازی دو سال مانده به زمان اصلی در فیلم است و بازیکن برای اولین بار شانس آن را دارد تا در نقش اصلی جان کانور داستان حماسی ترمیناتور را ادامه دهد . - دشمنان هوشمند رباتیک با قدرت مبارزاتی بالا! - محیط بازی زیبا و کاملا قابل تخریب . - وجود سلاح های متعدد و مخرب در جریان بازی . - ماشین های جنگی مختلف و بسیار قدرتمند . - وجود داستان، موضوع، شخصیت ها، دشمنان و تمامی آیتم های فیلم اصلی در بازی !

فروشنده: سام

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

خرید Terminator Salvation_بازی ترمیناتور 4



خرید میزلپ تاپ چوبی با فن خنک کننده
خرید اموزش جامع فتوشاپ/اورجینال/ نرم افزارCS5 /اورجینال/
خرید سوالات استخدامی شهرداری با پاسخ -محیط زیست
خرید فروهر کد 314




:: برچسب‌ها: خرید , Terminator , Salvation , بازی , ترمیناتور ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: