خرید ویندوز8 نسخه 32 بیت
نوشته شده توسط : imc

ویندوز8 نسخه 32 بیت


خرید ویندوز8 نسخه 32 بیت


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

1- پشتیبانی بهتر از صفحه های لمسی
با اینکه در حال حاضر نیز تبلت ها و لپ تاپ هایی با صفحه لمسی به ویندوز 7 مجهز هستند اما اگر با آنها کار کرده باشید متوجه می شوید محیط ویندوز 7 اصلاً مناسب برای صفحه های لمسی طراحی نشده است و اینجاست که مهمترین تفاوت ویندوز 7 و 8 مشخص می شود. اینترفیس یا رابط کاربری Metro را در ویندوزفون مایکروسافت دیده ایم و حال با افزوده شدن مترو به ویندوز 8 کار کردن با ویندوز با انگشت بسیار راحت تر می شود در حالی که هر وقت بخواهید می توانید به محیط عادی بازگردید.



2-تغییر منوی استارت و قفل صفحه
منوی استارت به کل با محیط مترو تعویض شده است با باز شدن استارت همانند ویندوزفون Tile ها یا مربع و مستطیل هایی را می بینید که کنار هم چیده شده و هر کدام مخصوص کاری است. برخی از آنها برنامه های مورد نظر شما را اجرا می کنند، در بعضی از آنها آپدیت های شبکه های اجتماعی را می بینید، برخی گالری تصاویر هستند و برخی هم آخرین اخبار را از سایت های محبوبتان گردآوری کرده اند.
صفحه Lockscreen یا قفل صفحه هم در ویندوز 8 تغییر کرده است. در کنار نمایش تاریخ و ساعت مانند ویندوزفون امکان وارد کردن پسورد تصویری هم وجود دارد. به این ترتیب که ابتدا عکسی را انتخاب می کنید و با کلیک بر روی نقاط دلخواه با ترتیب مشخص می توانید رمزی را انتخاب کنید که به آسانی قابل هک نخواهد بود.



3- کپی و انتقال پیشرفته تر
در ویندوز 8 اگر چندین عملیات کپی و انتقال فایل داشته باشید، همگی در یک پنجره و البته جداگانه نمایش داده می شوند. به صورتی که برای هر کدام سرعت انتقال و درصد انجام شده مشخص بوده و می توانید هر عملیات را جداگانه متوقف کرده و بعداً ادامه دهید.

4- منوی Charms
منوی Charms منویی است که در سمت راست از مانیتور ظاهر می شود تا با آن کارهای اضافه مانند جستجو، به اشتراک گذاری و تنظیمات انجام دهید. این منو در هر برنامه متفاوت است مثلاً در مرورگر می توانید به جستجو و اشتراک متون بپردازید و در برنامه های دیگر تنظیمات نور و صدا را انجام دهید. قابلیت اشتراک گذاری با Charm بسیار جالب است به طور مثال هر صفحه یا عکسی را می توانید با یک لمس یا کلیک در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک به اشتراک بگذارید.



5- بهینه سازی جستجو و Task Manager
جستجو نیز در این ویندوز بهینه شده است و نه تنها از طریق منوی Charms بلکه از منوی استارت می توانید به جستجو بپردازید. کافیست منوی استارت را باز کرده و شروع به تایپ کنید نتایج از میان برنامه ها، فایل ها و سایت ها به شما نمایش داده می شود و در تنظیمات جستجو می توانید مشخص کنید که به طور مثال اینترنت اکسپلورر نتایجی را از سایت Bing در جستجو ها نمایش دهد.
Task Manager نیز به نظر می رسد پس از حدود 20 سال یک تغییر اساسی کرده است! در تسک منیجر جدید می توانید علاوه بر میزان مصرف CPU و RAM هر یک از برنامه ها مقدار سرعتی که برنامه ها از اینترنت دانلود و یا به آن آپلود می شوند را مشاهده کرده و سرعتی را که از هارددیسک مصرف می کنند ببینید. تمامی برنامه ها به دسته های جداگانه مخصوص Process های ویندوز، بک گراند و در حال اجرا تقسیم بندی شده اند و برنامه هایی که میزان مصرف بالایی دارند رنگی شده اند و برنامه های مشکوک در تسک منیجر مشخص شده اند.

6- پشتیبانی از چیپست های ARM
یکی دیگر از ویژگی ها بسیار خوب ویندوز 8 پشتیبانی از چیپست های ARM است. با پشتیبانی از این چیپست ها به راحتی می توان گجت های بهتری مانند تبلت ها را با ویندوز 8 ارائه کرد و به این ترتیب مایکروسافت خیلی جدی تر از پیش به رقابت تبلت های اندرویدی و iPad وارد می شود.

7- فروشگاه برنامه Windows Store
نبود یک فروشگاه برنامه در ویندوز یکی از کمبود های آن نسبت به Mac OS محسوب می شود که در ویندوز 8 این کمبود برطرف شده است. در این فروشگاه به راحتی می توانید برنامه های خود را خریداری کنید و اگر برنامه نویسی می دانید برنامه های خود را پس از تأیید مایکروسافت به فروش بگذارید.



8- پشتیبانی Cloud
با پشتیبانی از شبکه های ابری Cloud و هماهنگی کامل با SkyDrive مایکروسافت با داشتن یک اکانت مایکروسافت می توانید فایل ها و تنظیمات خود را به SkyDrive منتقل کرده و بین PC های مختلف به راحتی به اشتراک بگذارید.
همچنین در ویندوز 8 با استفاده از چند مانیتور دیگر مانند ویندوز های قبلی نیمی از تصویر را در یک مانیتور و نیم دیگر را در مانیتور دیگر نخواهید دید بلکه می توانید یک مانیتور را به منوی استارت و دیگری را به دستکتاپ اختصاص دهید و یا در حالتی که هر دو در دسکتاپ هستند در نوار وظیفه یا Taskbar هر مانیتور آیکون های متفاوتی را داشته باشید.

فروشنده: ایرانی

قیمت: 8,000 تومان

درصد :30

خرید ویندوز8 نسخه 32 بیت



خرید کارتون Up/کارتون آپ /کارتون بالا(اورجینال)
خرید مجموعه اسکریپت های تالار گفتمان
خرید Simulia ABAQUS 6.10.1 اورجینال
خرید تکنیک های جام جهانی




:: برچسب‌ها: خرید , ویندوز , نسخه , بیت ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: