خرید آموزش کامل تصویری Autodesk Inventor
نوشته شده توسط : imc

آموزش کامل تصویری Autodesk Inventor


خرید آموزش کامل تصویری Autodesk Inventor


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

مجموعه 4 جلدی در یک DVD آموزش تصویری اینونتور Inventor 2009-2010
توضیحات : به صورت فیلم زبان انگلیسی ، تصاویر و آموزش کامل و گویای تصویری با نمونه فایل مثال پروژه آموزشی

مجموعه آموزش تصویری اینونتور 2009-2010-2011 بهترین و موثر ترین آموزش موجود این نرم افزار است . این مجموعه آموزش چهار جلدی می تواند شما را تا حرفه ای ترین سطح کاربرد این نرم افزار و ابزارهای آن در طراحی سه بعدی صنعتی تعلیم و آموزش دهد . تعداد بسیار زیادی از شرکت ها و کارخانجات و مراکز اصلی شرکت های بزرگ و چند ملیتی از این نرم افزار به صورت عموم در اصلی ترین عملیات های خود استفاده می کنند . کاربردهای بسیار این نرم افزار در طراحی و مدیریت یک طرح باعث شده در اکثر صنایع خودرو اتومبیل صنعت حمل و نقل مهندسی دریا کشتی رانی مهندسی هوافضا هواپیمایی و ..انواع متنوع خدمات و طراحی محصولات ماشین کاری قطعات وسایل خانگی و صنعتی ، وسایل پزشکی و بیومتریال ها در مصارف پزشکی و ...کاربرد دارد . همچنین از این نرم افزار برای شبیه سازی سه بعدی نیز بسیار استفاده می شود . این مجموعه آموزشی که مدت بسیاری در تهیه آن زمان صرف شده به صورتی که از نسخه 2009 به نسخه 2011 رسیده است طولانی ترین و کاملترین آموزش این نرم افزار بوده و هست . این مجموعه آموزش قدم به قدم از بخش های ابتدایی آغاز و به مباحث حرفه ای و تخصصی پایان می یابد . در جلد اول این مجموعه اشنایی و استفاده عمومی از این نرم افزار در طراحی قطعه ، نقشه کشی صنعتی ، مونتاژ و اسمبل نمودن قطعات و شبیه سازی حرکت و تهیه فیلم آن آموزش داده می شود . در نسخه دوم و جلد دوم مجموعه آموزش های برنامه نویسی ویژوال بیسیک ، ساخت ماکرو ها و ابلزارهای شخصی مورد نیاز شما و شرکت شما آموزش داده می شود ، در مجموعه سوم آموزش های حرفه ای طراحی تخصصی و سریه قطعات و مونتاژ میانبرها و راهکارهای حرفه ای آن در Autodesk Inventor 2009-2010آموزش داده می شود و در پایان در مجموعه چهارم به بحث تخصصی ورقکاری استفاده از ورقه های فلزی در صنعت و طراحی آنها رسیده و آموزش های این صنعت مجزا و تخصصی به طور کامل علمی و عملی و کاربردی آموزش داده می شود . این مجموعه آموزشی تصویری اینونتور ( اتودسک اتوکد اینونتور یا اتوکد مخترع و مبتکر ) Autodesk Inventor 2009-2010توسط متخصص ترین مهندسین کارکشته و باتجربه طراح سه بعدی و کاربران این نرم افزار تهیه و آموزش داده می شود که می دانند که شما به چه ابزار و روش هایی و درک و مفهومی از این برنامه در کاربرد عملی نیاز دارید . آن را در قالب ساده و گویا تهیه نموده اند . ما نشان خواهیم داد که برخی از اشتباهات که عموم مهندسین ممکن است در تلاش خود در طراحی صفحات ، رویه ها وقسمت های ورقکاری انجام می دهند و گزینه راه های رفع آنها چیست . بالغ بر 200 بخش و فصل و بیش از 14 ساعت آموزش تصویری ..


آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد اول
قسمت اول طراحی قطعات / قسمت دوم نقشه کشی و رسم / قسمت سوم مونتاژ / قسمت چهارم طراحی جوش / قسمت پنجم استودیو متحرک سازی اینونتور Inventor



آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد دوم
در این مجموعه آموزشی با استفاده از ابزارها و روش های استفاده از برنامه نویسی ویژوال بیسیک را به شما آموزش می دهیم تا آنچه از ابزار و روشها که مایل بودید در محیط کاربردی اینونتور Inventor داشته باشید برای خودتان به وجود بیاورید . با این آموزش می توانید ابزارهای مخصوص به خودتان در محیط اینونتور داشته باشید . یا استفاده از ماکروها در اجرا و ادامه برنامه ها و روشهای خاص خودتان به وجود آنها نیاز داشته را فرا بگیرید .



آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد سوم
این مجموعه به آموزش بسیار پیشرفته سریع و میانبر، راهکارهای حرفه ای و تخصصی پیشرفته بکارگرفته شده توسط ماهرترین مهندسین طراحی سه بعدی در دو محیط بسیار کاربردی برنامه اینونتور ( مکانیک دسکتاپ ، الیکتریکال ، معماری ، تاسیسات و.. سه بعدی ) یعنی پارت دیزاین و سورفیس دیزاین Part & Surface Design طراحی قطعات ماشینکاری و طراحی صفحات و رویه ها ورقکاری است .



آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد چهارم
درباره این جلد از آموزش تصویری و کاربردی اینونتور 2010 می توان گفت که در استفاده کاربردی از تخصص ورق کاری و استفاده و طراحی از ورقه های فلزی می باشد . این مجموعه به شما در باره استفاده از صنعت ورقکاری ، ورقه های فلزی فولادی آهنی و آلیاژی و.. در محیط اینونتور آموزش می دهد . دروس و آموزش های این مجموعه به شما توانایی استفاده و کاربرد صفحات ، سطح و پوسته را در طراحی و خاصه ورق کاری می دهد . شما با پایان این مجموعه به درک و توانایی پایه علمی و پیشرفته عملی در استفاده از پوسته ها و رویه ها در ورقکاری خواهید رسید .
[Imc:Pic5]

نام محصول : آموزش کامل تصویری اینونتور Autodesk Inventor
حجم و تعداد : 1 DVD
توضیحات : به صورت فیلم زبان انگلیسی ، تصاویر و آموزش کامل و گویای تصویری با نمونه فایل مثال پروژه آموزشی

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 27,000 تومان

درصد :13

خرید آموزش کامل تصویری Autodesk Inventor



خرید معجزه ای در افزایش قد
خرید پسرآدم ودختر حوا(اورجینال)
خرید فلس گیرماهی
خرید آموزش ویژگی ها ، ابزارها و امکانات جدید نرم افزار Photoshop CS5




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , کامل , تصویری , Autodesk , Inventor ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: