خرید Inventor Publisher 2012 64bit اتوکد انتشار
نوشته شده توسط : imc

Inventor Publisher 2012 64bit اتوکد انتشار


خرید Inventor Publisher 2012 64bit اتوکد انتشار


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته معماری

Autodesk Inventor Publisher 2012 64bit
اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع 2012
ویراستار و ناشر اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2012 نرم افزار و ابزاری برای ساخت و به وجود آوردن اسناد و مدارک تکنیکی و فنی طراحی با توانایی های پیشرفته ، با مزیت ها و برتری های فوق العاده بی همتا است . اگر شما برای ساخت و تولید و یا رفع عیوب و یا یافتن شریک یا سرمایه گذار برای هر طرح و نقشه فنی و مهندسی خود ، معماری ، مکانیک ، الکتریک ، برق صنعتی ، سازه ، عمران ، راه و ساختمان ، شهر سازی ، تاسیسات پتروشیمی نفت و گاز و .. نیاز مند به ارائه و توضیح طرح خود هستید حتما از این ابزار نرم افزار استفاده کنید . دو مزیت اصلی این نرم افزار این است که اولا شما به بهترین حالت در سطح گسترده مانند فیلم ، نمایش سه بعدی ، عکس و تصویر ، اتشار اسناد وب ، آکروبات ریدر می توانید طرح خود را ارائه نمایید . دوم آنکه به دلیل محدود نمودن اسناد شما همچنان طراحی اصلی ، اندازه های فنی ، روش ها ، تکنیک ها و اطلاعات مهم حیاتی و فنی مهندسی را حفظ و برای خود محفوظ و غیر قابل کپی برداری می نمایید . در یک جمله نیاز شما به توضیح و ارائه طرح بدون کپی برداری از آن را کاملا برطرف می نماید . این نرم افزار ابزاری واقعاً فوق العاده برای ارائه اسناد و نمایش های دو بعدی و سه بعدی می باشد به طوری که شرکت اتودسک به عقب برگشته و برای تولیدات 2010 و 2009 نیز نسخه ای برای مشتریان عرضه نموده است . این نرم افزار می تواند شما را در رقابت و ارائه سرویس به مشتریان کمک نموده و هزینه ها و دردسرهای مختلف را کاهش و کاملا از میان بردارد ،.

توانایی های نرم افزار Autodesk Inventor Publisher 2012
بیشترین استفاده و قابل ارائه بودن طرح های شما – با استفاده از این نرم افزار به دلیل امکان استفاده تمام افزاد از ارائه و نمایش این نرم افزار حتی آنها که تخصص طراحی ندارند ، طراحی های شما بیشترین استفاده کننده و مشتری را خواهد داشت .
قابل ارائه به صورت مشترک ، همراه با داده ها اطلاعات بیشتر ، می توانید این طرای ها را در نرم افزارهای Autodesk® Inventor®, SolidWorks®, CATIA®, UG NX®, ProENGINEER®, DWG®, DWF®, STEP, IGES, and SAT software نیز نمایش یا از تصاویر و.. آن استفاده کنید .
قابیلت ارائه شبیه سازی ، نمایش سه بعدی از طراحی های شما ، می توانید با ابعاد دقیق و واقعی طرح را با جلوه های ویژه نمایش داده و جزئیات آن را نیز مانند مواد ، لیست قطعات و.. را نیز در صورت لزوم نمایش دهید بسیار ساده و روان .
قابلیت استفاده در مایکروسافت افیس Microsoft Office از نمایش ، فیلم یا تصاویر لازم و .. حاصل از این نرم افزار در نرم افزارهای آفیس MS Office ، نظیر ورد پاورپوینت وب و..
قابلیت انتشار در صفحات وب ، موبایل و.. می توانید خروجی نمایش آن را به صورت فلاش ، موبایل ، فیلم ، کلیپ ، آکروبات ، ورد و تصویر ذخیره و منتشر کنید video, Adobe® Flash® technology, 3D PDF, Word and Microsoft PowerPoint® software



نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده از Autodesk Inventor Publisher 2012
نیاز های سخت افزاری و سیستم آن ، همان نیازهای نرم افزارهای پایه اتوکد معماری Architecture ؛ مکانیکMechanical ، مخترع Inventor ، الکتریک Electrical و.. است . در صورتیکه قصد نمایش سه بعدی با کیفیت بالا و تعداد جزئیات بیشتر داشته باشید به نیازهای ویژه سه بعدی و نمایش نرم افزارهای پایه توجه نمایید .

نام کامل محصول : Autodesk Inventor Publisher 2012 64bit
حجم و تعداد : . 4.5GB 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 3,000 تومان

درصد :11

خرید Inventor Publisher 2012 64bit اتوکد انتشار



خرید دستبند طلا هندی مدلM11(اصلی)
خرید انگشتر نگین ریز مدلH66
خرید آموزش فارسی AutoCAD 2011 به همراه نرم افزار(اورجینال)
خرید Battlefield 2142




:: برچسب‌ها: خرید , Inventor , Publisher , bit , اتوکد , انتشار ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: