خرید AutoCAD Mechanical 2010 32bit اتوکد مکانیک
نوشته شده توسط : imc

AutoCAD Mechanical 2010 32bit اتوکد مکانیک


خرید AutoCAD Mechanical 2010 32bit اتوکد مکانیک


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

اتوکد مکانیک 2010 نسخه ای از اتوکد است که مخصوصا برای مکانیک و مهندسی های وابسته به آن همچون هوافضا ، کشتی و.. طراحی شده است . اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دوبعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده مناسب برای مهندسین صنایع در مدیریت ساخت و تولید به حساب آورد . این نسخه به مانند نسخه های مکانیک دسکتاپ Mechanical Desktop MD2009 قوی و سه بعدی نیست اما از اتوکد معمولی بسیار بهتر بوده و ابزار های رسم مهندسی و نقشه کشی مخصوص رشته ها و گرایش مکانیک را دارا میباشد .





این نسخه به سهولت نصب می شود و مناسب آموزش ، کارگاه های صنعتی کوچک ، کارخانه ها برای تولید قطعات می باشد . برای استفاده از ابزار های حرفه ای خاص و سه بعدی نمی توان از آن استفاده نمود در نسخه های قبل از 2009 از مکانیک دسکتاب و در سال های اخیر اینونتور Inventor 2010 جایگزین آن برای طراحی پیشرفته استفاده می شود.این نرم افزار به عنوان ابزار ساخت و تولید با دسترسی و کاربری آسان به وجود آمده است که می تواند طراحی های مکانیک جامدات و شبیه سازی های ساده را نمایش انجام دهد. و البته همچنان اولین نرمافزار طراحی دو بعدی دنیا و دارای بانک اطلاعاتی قطعات مانند مکانیک دسکتاپ همچون انواع فنرها ،پینها، پیچ ها ، واشرها وخارهاو.. می باشد . با این وسیله شما می تواندی در وقت صرفه جویی و طراحی های ماشینکاری و تراشکاری خود را سریع انجام دهید .


سیستم مورد نیار نرم افزار AutoCAD Mechanical 2010 نسخه 32 بیتی
سیستم عامل : سیستم عامل : ویندوز سون 7 Seven تمامی نسخه ها ، ویندوز ویستا VISTA-SP1 تمامی نسخه ها به شرط داشتن سرور پک یک , و ویندوز ایکس پی سرویس پک سه Windows XP SP3
پردازنده CPU : پردازنده های خانواده اینتل و ای ام دی 3 گیگا هرتز 3.0 GHz و بالاتر و تکنولوژی چند هسته ای پردازنده های دو هسته ای 1.6 گیگا هرتز 1.6GHz و بالاتر
حافظه جانبی : 2 GB RAM مقدار دو گیگا بایت حافظه رم
فضای هارد دیسک : مقدار 2.8 گیگا بایت فضای خالی بر روی دیسکت سخت کامپیوتر برای نصب معمولی و برای نصب کامل به همراه فضای آزاد برای استفاده 3.4 گیگابایت فضای خالی نیاز است .
کارت گرافیک : سیستم سه بعدی معمولی و رنگ حقیقی و کیفیت تصویر 1024 در 768
اینترنت اکسپلور 7 و بالاتر ، موس و دی وی دی برای نصب برنامه و..



نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD Mechanical 2010 32bit
حجم و تعداد : , DVD 1 , 8.5 GB کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,500 تومان

درصد :11

خرید AutoCAD Mechanical 2010 32bit اتوکد مکانیک

خرید TOP VECTOR 21 (T - Shirt)
خرید 5000 سال تمدن پک اورجینال





:: برچسب‌ها: خرید , AutoCAD , Mechanical , bit , اتوکد , مکانیک ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: